dinsdag 29 maart 2016

Quilts in Breda

De lente is begonnen, Pasen is achter de rug, tijd voor een frisse start. Van de 33e Algemene Tentoonstelling (ATT) wel te verstaan. Dit jaar in Breda, de Lutherse kerk, het Begijnhofje, het poppenhuismuseum en bij Bernina! Meer locaties dan ooit waarover we de volgende blogs heel veel zullen vertellen.
Af en toe ook een foto van iets waar we tussen de bedrijven door mee bezig zijn.


Een blok voor het project Mandjes, een leuke Facebook groep met een gratis patroon van Moda.


Nog een mandje uit de serie, op de achtergrond wat opvulblokjes.

Het programma voor de ATT van vorig jaar, met de tentoonstelling, workshops, lezingen, de bibliotheek en nog veel meer, zullen we dit jaar herhalen. Hou daarom dit blog in de gaten. Vanaf nu zal er elke  maandag een berichtje komen met nieuwsfeitjes. De data mogen vast in de agenda: woensdag 24 tot en met zaterdag 27 augustus, de Grote of Onze Lieve Vrouwekerk in Breda.
En heeft u een mooie quilt, al dan niet binnen het thema 3en3? We zien graag uw aanmelding tegemoet. Het aanmeldingsformulier staat op de website van het Quiltersgilde.
Tot maandag!

2 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

en wat zullen er op dit moment een quilters hard aan het werk zijn voor Breda. Ik in ieder geval wel en het is tevens mijn afstudeeropdracht voor QS13. Dubbel feest dus!

Hannie de Beer zei

Mijn foto's zijn verstuurd, voor de algemene werken.
Ik kijk uit naar de tt. fijn, zo dichtbij voor me.