maandag 8 februari 2016

Dol op quilts en op boeken.



Mijn  huis staat vol met boeken.
Er zijn maar weinig plekken in huis waar geen boeken zijn. 
Ik heb ze ook digitaal op een e-reader. 
Zo kan ik heel veel boeken meenemen op vakantie. 


Het is vast geen toeval, dat ik in het bestuur, 
naast de Tentoonstelling van Miniatuurquilts, 
ook verantwoordelijk ben voor de bibliotheek van het Quiltersgilde.
Het is zo leuk als dan het ene onderwerp samenvalt met het andere.


Zo kwam ik in de bibliotheek van het Quiltersgilde deze boeken tegen.


Hele bekende schrijfsters, 
die zich bezig houden met het bescheiden 
kleine quiltje.

Er is nog tijd om inspiratie op te doen en een quiltje in te sturen voor 
de Tentoonstelling van Miniatuurquilts.
Kijk op onze website voor aanmeldformulier en adres.
Meer dan dit en een envelop is niet nodig!

Groet, Marina.

Wil je ook meedoen met de tentoonstelling, maar ben je nog geen lid?
Op onze website vindt je alle informatie.

Geen opmerkingen: