maandag 8 september 2014

Bezoekje aan de ATT 2015

Afgelopen zaterdag naar Arnhem gereden voor de jaarlijkse ATT, die goed bezocht werd. Alle vrijwilligers en iedereen in de infostand stonden er weer stralend bij, en de lapjes op de achtergrond doen de rest:


Veel quilts, van traditioneel tot heel vrij, hier zie je links meer traditionelequilts, en rechts eindwerkstukken van de leergang Quilten Speciaal in één oogopslag:


Het lijkt rustig maar wij waren vroeg, en kijk eens achter ons:


De art quilts hingen in een aparte mooie lichte ruimte.
Het blijft spannend wat daar gezegd wordt ;-)


Gezellig nog even met Aart zijn quilt Portugal bewonderd die tussen de art quilts ook mooi was geweest. 


Ook erg leuk om de quilts van de covers van Quilt Nieuws 2013/2014 een keer in het echt te zien:
Soms zijn ze veel kleiner dan je denkt, soms veel groter.


En er was een wandje ingeruimd voor de Oproepen. Want 2015 wordt een druk textieljaar waarvoor allerlei inzendingen nodig zijn!


De komende maandagen zullen de verschillende oproepen langskomen als 'reminder'. Laten we maar eens beginnen met de Wedstrijd 'Water - Land' van het textielfestival. De sluitdatum nadert inmiddels (1 oktober a.s.).  Klik hier om naar alle informatie te gaan!

Om niets te vergeten, kocht ik alvast de Textielagenda 2015, samengesteld door de samenwerkende textielverenigingen/stichtingen die het festival in mei 2015 in Leiden organiseren, aanrader!


PS. De ATT in  Arnhem is nog tm dinsdag 9 sept. geopend.

3 opmerkingen:

Aart zei

Fijn om de oproepen nog eens te herhalen hier, ik had al foto's gemaakt van de oproepen, ik wil steeds meer aan wedstrijden mee doen, al was het alleen maar om ervaring op te doen.

Liesbeth Wessels zei

Oh Nienke, dank je wel, wat een leuke foto van mij ! Ja Aart, ik ga ook met de wedstrijden mee doen, dus op naar Leiden als eerste om in te zenden ! En inderdaad een geweldige tentoonstelling. groeten van liesbeth

Jo Huijsman zei

Ik heb zondag genoten, ook van de quilt van Aart, zonder te weten dat dit het werkstuk van Aart is. Gelukkig dat Liesbeth mij er op attendeerde. 4 quilts van AQGO is toch wel top.