zondag 8 september 2013

Effe gek doen .....




Sinds afgelopen dinsdag zijn we in de kerk druk aan het werk geweest om de ATT in te richten. En als je dan even een half uurtje naar buiten kan voor een stukje winkelroute dan wil de meligheid weleens toeslaan zoals u op de foto kunt zien. Er viel een last van onze schouders toen de officiële opening achter de rug was en de eerste reacties van de bezoekers lovend waren. Prachtig werk, allemaal van de leden van ons gilde en voor elk wat wils. Daarnaast is Alkmaar een reuze gezellige stad met veel verleidingen op het gebied van eten, drinken, quiltboeken, mooie kleding, schoeisel en andere hebbedingetjes.
Wij zetten tot woensdag de schouders er nog onder en hopen u te mogen begroeten om met eigen ogen te zien dat wij ook heel serieus kunnen zijn.

Inge van Koningsveld
Gerrie Schoonebeek

4 opmerkingen:

mia zei

Inspanning vraagt in ontspanning, leuke foto.

Quilt Quebbel zei

Via deze weg wil ik jullie, Inge en Gerrie, (nogmaals) mijn complimenten geven voor een fantastische, inspirerende en vooral gezellige tentoonstelling.
En bij al die inspanning is ontspanning heel belangrijk. Dus hou nog even vol voor de komende dagen.
Ik heb er twee dagen volop van genoten en via vele blogs, facebook-berichten en andere media ga ik daar nog wel even mee door.
Lieve groet van Maria.

Jo Huijsman zei

Gefeliciteerd met de ATT. Ik heb er twee dagen doorgebracht. En ik vind het een geweldige tentoonstelling. Gefeliciteerd.

marijke donath zei

Fantastisch gedaan, meiden!
Het is een heel bijzondere tentoonstelling geworden en voor wie nog niet geweest is: laat vallen waar je mee bezig bent en ga naar Almaar!