woensdag 24 april 2013

Expo Veldhoven

Het seizoen met quiltshows is weer begonnen! 3 t/m 5 mei is er in Veldhoven een bijzondere expositie te zien met alleen maar gast-quiltkunstenaars onder de naam Expo Veldhoven (de OEQC is naar oktober verschoven).


Hier is het volledige programma te vinden:


Onder de exposanten ook twee markante Quiltersgilde leden die helaas inmiddels zijn overleden, Ina Klugt en Colette Berends. Beide worden met een overzichtstentoonstelling van hun werk geëerd. En daarnaast nog een heel rijtje bekende namen, nationaal en internationaal!

Ik hoop dat in Veldhoven zoveel mogelijk mensen nog één keer kunnen genieten van het werk van beide vrouwen die niet alleen prachtige dingen maakten maar ook de liefde voor stof en quilten aan zoveel mensen hebben overgebracht!

NB. Ook het Quiltersgilde is te vinden met een informatiestand op Expo Veldhoven!

5 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Ik kan helaas niet gaan kijken, maar hopelijk kan ik meekijken en meegenieten met de foto's op de diverse blogs...

Hannie de Beer zei

Ja, hoor ik ga kijken Na jou mooie berichten ben ik erg nieuwsgierig geworden!
Wie weet ontmoeten we elkaar daar?

Ineke zei

Ik ben er.

Jo Huijsman zei

Fijn Nienke dat ook op het Quiltersgilde blog aandacht is voor deze twee creatieve vrouwen. Zo heel erg verdrietig dat zij niet meer bij ons zijn.

christina zei

Ik kom in ieder geval het werk van Ina en Colette bekijken, met name omdat ik ze persoonlijk kende.