woensdag 20 maart 2013

Verslag Quiltweekend Mennorode 2013

Hanneke Floris heeft op verzoek van het Quiltersgilde haar ervaringen over het Quiltweekend op papier gezet. 


"Voor het eerst ga ik, in mijn eentje, naar het quiltersgildeweekend. Ik word hartelijk verwelkomd.  We hebben allemaal een prachtige eigen kamer met douche en toilet. En na de koffie en een presentatie over het thema gaan we naar ons klaslokaal. Daar stelt iedereen zich voor. En voel ik me gelijk thuis. We gaan aan de slag. Ik vind het best moeilijk om aan iets te beginnen . Maar krijg van alle kanten ideeen aangereikt.  De quiltdames zijn van beginnend tot gevorderd. Het maakt niet uit. 's Avonds gaan we gezamelijk eten en weer voel ik me op mijn gemak. Men schuift gewoon aan. En zo zit ik elke maaltijd naast andere vrouwen. En alleen voel ik me geen moment. Al met al een zeer geslaagd quiltersweekend. En voor mij was het de eerste van hopelijk nog veel gezellige inspirerende quiltweekenden.  Hanneke Floris "

Hartelijk dank Hanneke. We hopen dat jouw verhaal andere quilters over de streep zal trekken om gewoon in je eentje naar een weekend, midweek of regiodag te gaan.
Hieronder nog een aantal foto's die tijdens het weekend gemaakt zijn.











Dus ben jij er de volgende keer ook bij?

Rose-Anne

1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Ja hoor, ondanks dat ik verreweg de "stoffigste en antiekste" van deze kleurrijke groep was ben ik er met vriendin het volgende weekend weer bij!!